tirsdag 17. januar 2012

Hjelp med valg av farger

jeg har sydd to sorter blokker og har en igjen og her har jeg valget mellom å ha den beige og rød eller brunlig og rød.
Jeg har et tema og det er musikk og rødt, den brune har musikk, mens den beige ikke har det. Men det er ikke så farlig , for de to andre har jo musikk i seg.
Stoffene er dandert bakerst.
Skriv inn på kommentar hva dere tror blir finest. Det skal være 56 slike små rundt / delvis rundt de andre blokkene.

 
I går sydde jeg alle 56 små firkantene og nå har jeg lagt halve teppet/ duken slik det blir om jeg får det sammen. Det ble større enn jeg trodde, men det minker jo når jeg syr isammen alle sømmene.
Der var det sydd sammen og gjett om jeg er kry, tror du ikke alle 80 blokkene gikk sammen uten store problem, mønsteret jeg har laga stemte.

1 kommentar: