søndag 14. november 2010

Tunika

Kjersti: Når jeg var på mitt store stoffkjøp kjøpte jeg mye nervøs chenille , som jeg tenkte jeg skulle sy til mine barnebarn. Men det er ikke helt godt nok til dem, og ikke helt voksne farger heller. Men jeg som er veldig glad i farger tar sjansen på en tunika, jeg får kalle den den grønne mare.Jeg kunne jo spart meg for å ha begge hendene i lommene, jeg skulle bare vise at jeg har laga lommer :-).
  
I dag hadde jeg middagsbesøk av hele gjengen og der dukket begge jentene opp i kåpene sine, den ene har tatt av sjerfet som hører til, men er de ikke fine?? De får skikkelig ull av en helt anne prisklasse :-).

2 kommentarer:

  1. Har jeg rett når jeg mener at jenta til venstre er Aud Johanne sin, mens jenta til høyre er Kristin sin ? Hvis jeg har rett bekrefter det ordtaket om at eplet ikke faller langt fra stammen.

    SvarSlett