søndag 22. januar 2012

Quiltet teppe ferdig!!!!

Teppet ble 2m langt og 1,6 m bredt. Mitt største arbeid til nå. Jeg har brukt 5-6 dager på det, og nå er jeg så glad for å få begynne på noe nytt. Det ble litt mer arbeid enn jeg hadde tenkt. Men det har for det meste vært både kjekt og spennende. Jeg har hentet ideen fra youtube Magic scuares så var det å rekne ut litt størrelser som kunne passe og huske på sømrom, jeg var heldig, det passet alt sammen. Jeg har quilta i grøfta og sydd sikksakk på kanten. Og nå er jeg kry som har fått den ferdig:
 
Her står gubben bak og han er 190 cm høg.

4 kommentarer:

  1. Kjersti Ann, dette ble kjempefint! Regner med å få se det "på ordentlig" til helga?!

    SvarSlett
  2. Veldig flott , dette må du være stolt av ...


    ToveAmina

    SvarSlett
  3. Kjempeflott, Kjersti!! Du har gjort en strålende jobb!

    SvarSlett
  4. kjempe bra jobba, hilsen gullgutta i 8a :)

    SvarSlett